Niezalogowany
zmień rozmiar:

Przedszkole Niepubliczne Krasnal 2

Adres: Kopernika 4
10-511 Olsztyn
pokaż na mapie
Dyrektor: Wiesława Ziembińska/Ewa Szymańska
Strona WWW: przedszkole-krasnal.olsztyn.pl
E-mail: przedszkolekrasnal@wp.pl

Opis oferty:



Opis placówki:

Przedszkole Niepubliczne Krasnal 2 to przedszkole, które oferuje swoim wychowankom jakość i standard placówek prywatnych w cenie przedszkoli miejskich. Opłaty za pobyt dziecka w naszym przedszkolu wynoszą 1 zł za każdą godzinę pobytu powyżej pięciu godzin bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki plus stawka żywieniowa. Zajęcia dodatkowe prowadzone w godzinach pracy przedszkola są bezpłatne. (oferta poniżej)
Placówka zlokalizowana jest w dzielnicy Śródmieście, przy ulicy Mikołaja Kopernika 4. Jest to budynek wolnostojący, trzykondygnacyjny. W obrębie przedszkola znajdują się dwa duże place zabaw wyposażone w sprzęt odpowiedni do wieku dziecka, oddzielone od ruchu ulicznego i pieszego, zadrzewione. W budynku mieści się pięć sal dydaktycznych z przemyślanym zagospodarowaniem przestrzeni edukacyjnej i niezbędnym wyposażeniem - każda sala posiada własną łazienkę i szatnię. Cała baza przedszkolna sprzyja wszechstronnemu rozwojowi dziecka.
Przedszkole Niepubliczne „Krasnal 2” zapewnia opiekę, wychowanie i edukację dzieciom w wieku od 2,5 do 6 lat. Dzieci 6 - letnie spełniają obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego (tzw: „zerówka”).
Pracujemy w dni powszednie od godz. 615 do 1700.

Jesteśmy placówką ukierunkowaną na osiąganie najwyższej jakości w opiece, wychowaniu i edukacji dziecka. Wszystkie te działania podejmujemy kierując się dobrem dziecka.




Oferta:
Tak żywimy dzieci w Krasnalu.

Dzieci otrzymują dziennie pięć posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad - drugie danie, zupa, podwieczorek.

Posiadamy własną nowocześnie wyposażoną kuchnię, współpracujemy ze stałymi dostawcami, którzy codziennie dostarczają nam świeży towar. Staramy się, by w jadłospisie naszych dzieci znajdowały się tylko produkty zdrowe, pozbawione konserwantów, ulepszaczy i wzmacniaczy smaków. Dania w naszej kuchni przygotowujemy od tzw. produktu pierwszego. Nie używamy produktów garmażeryjnych i przetworzonych.

Codziennie sporządzamy świeże posiłki, podajemy pięć porcji warzyw i owoców każdego dnia. Od wielu lat nie podajemy dzieciom wędlin przemysłowych. Sami pieczemy mięsa tylko dobrej jakości (schab, karkówka, filet z indyka, pasztety, pieczenie). Sporządzamy też wszelkiego rodzaju pasty, humusy - z fasoli, ciecierzycy, twarogu, awokado, jaj. Przyprawiamy dużą ilością ziół, oliwkami, suszonymi pomidorami, kaparami. Staramy się by sól podawana była w niewielkich ilościach (nie przekraczając 2g soli jodowanej na dziecko w ciągu dnia) - jako przyprawę wykorzystujemy kiszone ogórki. Dieta dziecka jest zbilansowana, bogata w odpowiednie grupy pokarmowe: rośliny strączkowe - fasola, groch, ciecierzyca, różnego rodzaju kasze, ciemne makarony i ryż, ziemniaki. Staramy się by w diecie znajdowało się dużo błonnika: warzywa i owoce bogate w błonnik, pestki słonecznika, orzechy. Podajemy też dzieciom odpowiednia ilość nabiału - zupy mleczne, kawa na mleku, bawarka, koktajle owocowe na bazie świeżych lub mrożonych owoców i jogurtu naturalnego czy kefiru. W naszym przedszkolu nie używamy gotowych produktów nabiałowych, które zwierają duże ilości cukru i ulepszaczy. W okresie późnej jesieni i zimy przyrządzamy dzieciom napoje z miodem, imbirem i cytryną, różnego rodzaju herbatki owocowe i ziołowe, wodę z wyciśniętym sokiem z owoców (cytryna, pomarańcza), warzywne soki przecierowe, których skład nie budzi naszych zastrzeżeń. Na żądanie dzieci otrzymują butelkowaną wodę mineralną. Przyrządzamy też dania bezmięsne: kluski śląskie, kluski leniwe, naleśniki z mięsem, z twarogiem, ze szpinakiem, kotlety ziemniaczane z sosem ze świeżych pieczarek. Sami pieczemy różnego rodzaju ciasta: drożdżowe, marmurkowe babki piaskowe, ciasta kruche. Staramy się eliminować z diety dziecka cukier - nie słodzimy kompotów ani herbatek. W odpowiedniej ilości podajemy dzieciom naturalny miód. Nie podajemy dzieciom produktów smażonych. Wszystkie dania przygotowywane są w piecu konwekcyjno - parowym przy wykorzystaniu minimalnej ilości tłuszczu.




Zajęcia dodatkowe :

Zajęcia dodatkowe prowadzone są przez nauczycieli, posiadających przedmiotowe wykształcenie, zatrudnionych w naszym przedszkolu na umowy o prace, posiadające dodatkowe kwalifikacje oraz firmy zewnętrzne:

(zajęcia dodatkowe są bezpłatne)

  • zajęcia z języka angielskiego
  • zajęcia taneczne
  • gimnastyka korekcyjna
  • rytmika z elementami tańca
  • zajęcia logopedyczne
  • cykliczne spektakle teatralne,
  • spotkania ze sztuką - spektakle teatralne aktorów teatru niezależnego
  • „Spotkania z Panią Muzyka” – cykliczne koncerty Warmińsko – Mazurskiej Filharmonii im. F. Nowowiejskiego organizowane na terenie przedszkola,
  • impreza choinkowa z Mikołajem,
  • imprezy okolicznościowe: Święto Rodziców, Babci i Dziadka, Dzień Dziecka, Dzień Św. Walentego, Pasowanie na Przedszkolaka, Zielona Noc, Święto Ziemi, Festyn Rodzinny,
  • wycieczki plenerowe połączone ze zwiedzaniem miejsc o szczególnym znaczeniu w wychowaniu edukacyjnym dziecka (Muzeum Przyrody, Planetarium, Zamek Olsztyński, Muzeum Warmii i Mazur, Stare Miasto),
  • organizujemy wycieczki do zakładów pracy rodziców pokazujące dzieciom pracę w różnych zawodach (pocztowiec, bankowiec, piekarz, sprzedawca, kolejarz, wycieczka do sortowni odpadów komunalnych),
  • wycieczki rekreacyjno – przyrodnicze (gospodarstwa agroturystyczne, skansen w Olsztynku, Szkółka Leśna w Kudypach)

Zajęcia zgodne z podstawą programową wzbogacone o inwencje własne nauczycieli oraz autorskie programy i projekty mające na celu wszechstronny rozwój małego dziecka.

Zajęcia dydaktyczne - pogłębiające znajomość spraw dotyczących otaczającej rzeczywistości, pobudzające do myślenia, ćwiczące pamięć, rozwijające aktywność, inicjatywę, samodzielność, uczące współżycia w zespole: gry i zabawy umysłowe (zagadki, łamigłówki, rebusy, szarady), gry zabawy dydaktyczne (zabawy ćwiczące analizę i syntezę słuchową i graficzną, doskonalące mowę i myślenie,umiejętność czytania i pisania, utrwalające pojęcia matematyczne).

- Zabawy i gry terenowe - dostarczające dzieciom wielu możliwości zdrowego spożycia energii, rozwijające naturalnej formy ruchu w warunkach terenowych, wykorzystywanej następnie w życiu codziennym: gry i zabawy ćwiczące spostrzegawczość (zmiany w otoczeniu);ćwiczenia wdrażające do prawidłowego zachowania i stosowania poznanych reguł ruchu drogowego.

- Gry i zabawy ruchowe - oddziałujące wszechstronnie na organizm dziecka przyczyniające się do podnoszenia jego ogólnej sprawności fizycznej, rozwijające cechy motoryki: siłę, szybkość,zręczność, wytrzymałość. Mające wpływ na rozwój charakteru i takich cech jak:samodzielność, śmiałość, pomysłowość, panowanie nad sobą, uczące umiejętności współżycia i współdziałania z rówieśnikami, kształtujące postawy społeczno -moralne, rozwijające życzliwość i sympatię:

- Gry i zabawy - wpływające na rozwój umysłowy dziecka, poszerzające wiedzę, rozwijające szybkość orientacji i spostrzegawczości: zabawy tematyczne,twórcze, konstrukcyjne, towarzyskie, gry stolikowe, zabawy i gry umysłowe.

- Zajęcia praktyczno - techniczne -kształtujące umiejętności manualne, rozwijające spostrzegawczość, wyobraźnię i pamięć ( prace z papieru, z drewna, prace z różnych materiałów, szycie,zdobnictwo ).

- Zajęcia plastyczne - przyczyniające się do poznawania, odczuwania i przeżywania piękna otaczającego świata. Rozwijające spostrzegawczość,wyobraźnię, kształtujące wrażliwość na sztukę i umiejętność jej rozumienia.

- Zajęcia artystyczne - przygotowujące młodego człowieka do odbioru sztuki kształcące wrażliwość na piękno,pobudzające do własnej aktywności twórczej.

- Zajęcia umuzykalniające - szerzące kulturę muzyczną, kształtujące Wyobraźnię oraz wrażliwość estetyczną, wzbogacające wiedzę o muzyce. Formy zajęć: słuchanie muzyki, śpiewanie piosenek, zabawy ze śpiewem.

- Zajęcia czytelnicze- pozwalające poznać rzeczy,przedmioty, rozwijające Umiejętność spostrzegania, dokonywania porównań i wyciągania wniosków, żywe słowo, konkursy propagujące książki, praca z czasopismem.

- Wychowanie zdrowotne i komunikacyjne: higiena osobista:pielęgnowanie ciała oraz przybory do tego służące, higieniczny tryb życia praca, wypoczynek, odżywianie; higiena żywienia: znaczenie racjonalnego odżywiania, higiena spożywania posiłków, składniki pokarmowe, wartości odżywcze nabiału, warzyw i owoców, higiena pracy i nauki: bezpieczeństwo i higiena podczas zajęć, znaczenie ruchu i zmiany pozycji postawy, bezpieczeństwo na drodze, przepisy ruchu drogowego i zastosowanie ich na co dzień;elementy ratownictwa: udzielanie pierwszej pomocy, posługiwanie się telefonami alarmowymi, wyposażenie apteczki, opatrywanie ran, trujące środki chemiczne,pożar w mieszkaniu, w przedszkolu.




Dostępne miejsca:

Nazwa Opis Liczba wolnych miejsc
CAŁA PLACÓWKA 42

Przykładowe zdjęcia:

Mapa

Rekrutacja ID: 133; Wersja: 8.116.291.1327 Harmonogram ID: 633;